Szkolenia dla obsługi restauracji

Home / Kursy / Szkolenia dla obsługi restauracji

To Ty decydujesz czego potrzebuje Twoja firma i Twoi pracownicy. Jeśli nam zaufasz zadbamy o Twoją firmę a Twoi pracownicy i klienci zadbają o Twoje zyski i wizerunek. Posiadamy narzędzia, które dokładnie określą potrzeby szkoleniowe Twoich pracowników a Tobie zaoszczędzą czas, nerwy i pieniądze.

 

Szkolenie dostosowane do potrzeb klienta

Moduły szkoleń są jak menu, z którego wybierasz to czego potrzebuje Twoja załoga, lub możesz zaufać nam abyśmy zbadali potrzeby szkoleniowe Twojego personelu, aby pomóc Co podjąć decyzję. Szkolenia które są dobrze dopasowane do potrzeb firmy sprawiają że uczestnicy chętniej w nich uczestniczą gdyż otrzymują tylko tą wiedzę, której potrzebują.

 

Metody badania potrzeb szkoleniowych:

  • Kwestionariusz
  • Wywiad
  • Tajemniczy klient

 

Moduły szkoleń dla restauracji:

  • Standardy obsługi klienta od A do Z
  • Sprzedaż, upselling, cross-selling
  • Silver Service – podstawy angielskiego serwisu
  • Szkolenia dla restauracji w języku angielskim
  • Standardy obsługi klienta zagranicznego od A do Z w języku angielskim
  • Sprzedaż, upselling, cross-selling w języku angielskim

 

Coaching

  • Rozwiązywanie konfliktów
  • Skuteczna komunikacja

 

Cele szkoleń

  • Zwiększenie zysków restauracji
  • Podniesienie satysfakcji obsługiwanych klientów
  • Podniesienie kwalifikacji obsługi
  • Polepszenie atmosfery, satysfakcji z pracy personelu
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • Przyciągnięcie klientów zagranicznych
  • Zmniejszenie rotacji w zatrudnieniu
  • Stworzenie skutecznej metody szkoleniowej wewnątrz firmy

 

Gdzie odbędzie się szkolenie?

  • W wynajętej i opłaconej przez Ciebie Sali.

 

Szkolenia prowadzi mgr Anna Huckstep

Prowadząca szkolenia psycholog, pedagog i lektor języka angielskiego zanim rozpoczęła karierę w psychologii i biznesie pracowała jako kelnerka w Polsce, potem na londyńskim West Endzie żeby potem awansować na managera francuskiej restauracji Cafe Rouge na Covent Garden w sercu Londynu. Dobrze wie jak dzięki wrodzonej polskiej gościnności i nabytym umiejętnościom przekroczyć oczekiwania klientów i zyskać ich zadowolenie, wierność i napiwki. Dzięki ciągłym szkoleniom zapewnionym przez firmy 5 krotnie zwiększyła zyski swojej restauracji. Dzięki znajomości psychologii i umiejętności pedagogicznych chce rozwijać dobrą obsługę klienta w Polskich restauracjach. Jej pasją jest niebagatelny serwis i wyśmienite jedzenie, które powoduje że klienci nie tylko powracają ale i polecają restauracje innym.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *